Jak se s námi nejrychleji spojit: 571 111 600  |  podpora@absol.cz

Skladový informační systém CÉZAR

Přehledné vedení skladové evidence, objednávek, zakázek, obchodních případů

Velmi jednoduchý a přehledný informační systém pro obchod i služby

Ekonomický informační systém CÉZAR je vynikající přehledný systém pro společnosti zabývající se velkoobchodním prodejem, maloobchodem, výrobou či exportem a importem zboží. S lehkostí jej lze využít také ve firmě zabývající se službami. Jeho velmi jednoduché a intuitivní ovládání oceňují všichni uživatelé.

 

Co vám můžeme nabídnout?

Jako zkušení profesionálové vám můžeme nabídnout jeho perfektní nasazení do vašeho pracovního procesu, zaškolení uživatelů i následnou servisní podporu. S informačním systémem CÉZAR pomáháme uživatelům již více než 20 let. Za tuto dlouhou dobu jsme získali velké množství zkušeností s jeho nasazením v nejrůznějších firmách i oborech.

Sestavte si program podle svých potřeb

Informační systém CÉZAR je přizpůsobitelný každé firmě. Vaši licenci nastavíme tak, abyste nekupovali zbytečně moduly, které nepotřebujete, ale také, aby vám ve vaší práci nic nescházelo. Setkáváme se u uživatelů se stavem, kdy informační systém CÉZAR nabízí některou funkčnost, ale uživatelé o ní neví a pak ji nevyužívají. A to je velká škoda, nemyslíte? Rádi vám s výběrem potřebných modulů poradíme.

Pro jakou činnost je

CÉZAR vhodný
    • Velkoobchodní prodej
    • Maloobchodní prodejna
    • Import a export zboží
    • E-shopový prodej
    • Jednodušší výrobní procesy
    • Distribuce zboží

Konzultace

Program vám předvedeme a ukážeme, jak jej lze co nejlépe používat ve vaší firmě.

Implementace

Naimportujeme vaše data, nastavíme všechny procesy pro správné fungování a pohodovou práci.

Školení uživatelů

Abyste s programem pracovali na plný výkon, proškolíme vás ve funkcích, které budete potřebovat.

Servisní podpora

Až budete s Cézarem pracovat, jsme tu pro vás, když nebudete vědět, jak dál nebo jak pracovat lépe.

Co vám skladový systém CÉZAR může nabídnout?

Srdcem celého informačního systému CÉZAR je hlavní modul Velkoobchodní sklad. V něm můžete vystavit doklady vašim zákazníkům, evidovat skladové pohyby jako jsou příjemky či výdejky, ale to jsou takové ty běžné věci, které najdete ve všech podobných programech. Co tak si představit, že máte možnost mít 4 základní cenové hladiny pro vaše zákazníky a k nim možnost postavit dalších téměř 30 variací ceníků nastavitelných podle sortimentů, cenových skupin a dalších evidencí? V Cézaru máme možnost jít ještě dál. Máme pro vás individuální ceníky, které můžou být pro každého zákazníka naprosto odlišné. A k tomu můžete pro zákazníky připravit slevové akce, kde vám program pohlídá jejich platnost i to, abyste někdy neprodávali třeba pod minimální marží. Nebo by bylo fajn, kdyby vaši zákazníci u vás za odběry sbírali věrnostní body? Není problém. Můžou za ně klidně dostávat i propočítané slevy.

K této základní skladové evidenci jsou přímo navázané možnosti pro tvorbu nabídek pro vaše zákazníky. Z nabídky pak můžete rovnou stvořit objednávku a zboží pro zákazníka rezervovat na vašem skladu. Abyste zboží dostali do skladu a mohli je následně prodat, jsou tu i vydané objednávky, které budete odesílat vašim dodavatelům. A klidně i s jejich interními kódy, aby se jim to nepletlo. Máte velké množství skladových položek a vybírání co objednat by bylo moc složité? Můžete využít automatickou tvorbu objednávek a dorovnat stavy skladu do optimální zásoby, aby vám nic nescházelo.

Informační systém CÉZAR lze pohodlně rozšířit o spoustu dalších doplňkových modulů, které umožní například komunikaci s e-shopem, odesílání všech vytvořených dokumentů přímo z programu za pomoci předdefinovaných šablon, které si samy doplní částku či datum splatnosti, aby zákazník viděl ihned v mailu, o jaký doklad se jedná. V příloze pak najde doklad v zabezpečeném PDF formátu k vytisknutí. Nebo vás zajímá spíše možnost využití čárových kódů? Vše lze zakomponovat do skladové evidence a používat k běžné práci.

Mohlo by se hodit

  • Přehledná skladová evidence
  • Přehled o odběratelích
  • Široké možnosti nastavení cen
  • Věrnostní programy pro zákazníky
  • Velké množství vyhodnocovacích funkcí
  • Jednoduchá forma výroby
  • Maloobchodní prodej
  • Velkoobchodní prodej
  • Nabídky pro vaše zákazníky
  • Přijaté objednávky z zákazníků
  • Vydané objednávky vašim dodavatelům
  • Evidence odběratelů a dodavatelů
  • Záznamy z obchodních jednání
  • Zpracování evidence intrastatu
  • Generování výkazů pro EKO-KOM
  • Ovládání pokladních periferií
  • Velkoobchodní EDI komunikace
  • Evidence čárových kódů
  • Odesílání dokladů do e-mailu
  • Exporty a importy dat
  • Velmi propracovaná přístupová práva
  • Přehled všech modulů programu CÉZAR

Nejnovější informace pro vás

24Říj

Vyzkoušejte si aktuální demoverzi

0 Komentáře
Pokud ještě váháte, zda je skladový informační systém Cézar to pravé pro vaši firmu, vyzkoušejte si nezávazně demoverzi. Sami uvidíte,... Číst více →
24Říj

Převedeme vám funkce programu, naučíme, poradíme

0 Komentáře
Velké množství firem sice má zakoupenou licenci Cézara, ale neumí využít naplno vše, co Cézar nabízí. Proč? Protože tyto firmy... Číst více →

Chcete dostávat tipy a rady emailem?

Pravidelně publikujeme novinky, rady a tipy k efektivnějšímu využití programu Cézar. Pokud s programem pracujete, můžete se touto cestou dozvědět zajímavá vylepšení. Zanechte nám váš e-mail a mějte tak ty nejlepší tipy mezi prvními.

Vaše komentáře

Zpět nahoru

logo

Je to už hodně let, co jsme s podporou uživatelů začínali a nebylo to úplně jednoduché. Dnes máme za sebou stovky spokojených zákazníků a velké množství programů, se kterými vám dokážeme pomoci najít třeba jenom lepší způsob práce. Počítače mají sloužit vám, spokojeným uživatelům.

 

Kontaktní informace

Za Olšávkou 356
Uherské Hradiště
 
Telefon: +420 571 111 600 Web: www.absol.cz

Vzdálená správa

Pomůžeme Vám i na dálku bez dalších zbytečných řečí.

WINDOWS
MAC OS