Jak se s námi nejrychleji spojit: 571 111 600  |  podpora@absol.cz

Kariéra

Staňte se členem našeho týmu!

Hoď se do gala a přijď na pohovor!

Ve společnosti AB SOLUTIONS s.r.o. se specializujeme na dodávku kvalitních a spolehlivých IT řešení. Mezi naše produkty patří informační systémy, řízení skladových operací, mobilní aplikace i kompletní servisní zázemí pro firemní infrastrukturu. Pomáháme firmám v růstu, naší snahou je jejich efektivní a hlavně dobře fungující IT. Budoucnost stavíme na důvěře a lidském přístupu k zákazníkům i mezi sebou v pohodovém kolektivu.

Do našeho týmu hledáme nové otevřené hlavy, které budou spolu s námi sdílet nadšení z nových technologií, hledání toho nejlepšího řešení, vymýšlení jak může být naše řešení pro uživatele co nejhodnotnější a na svých dosavadních výsledcích to můžou prokázat.

Naše aplikace stavíme na technologii klient-server, k perfektnímu fungování využíváme naše cloudové zázemí. Uživatelské rozhraní aplikací pracuje formou tenkého klienta, tedy vše se odehrává nezávisle na platformě, kterou uživatel používá.

V současné chvíli hledáme nového kolegu, programátora pro aplikaci řízeného skladu a dalších modulů napojených na tento systém. Celé téma se točí kolem zjednodušení a zrychlení práce lidí ve skladech, v rozvozech, jejich nadřízených a celkové koncepce této nemalé části obchodních a výrobních firem.

Jaké úkoly budou Vaší každodenní činností?

  • Programování intranetových aplikací pro řízení skladu
  • Moduly pro vyhodnocení dat z informačních systémů
  • Využití čárových kódů, RFID, systémů pro automatickou identifikaci
  • Práce s mobilními terminály, čtečkami a tiskárnami čárových kódů
  • Stálé objevování nových technologií, postupů, řešení a vylepšení

 
Co pro tuto práci potřebujete?

  • Dobře znát programování v PHP, MySQL, Javascriptu, jQuery, Bootstrap
  • Pracujeme s novými trendy, schopnost učit se novým věcem bude velkou výhodou
  • Mít alespoň trochu představu o skladových procesech, skladových dokladech
  • Důslednost, pečlivost a příjemnou komunikaci s lidmi
  • Radost z dobře odvedené práce a spokojenosti zákazníka
  • A především motivaci – hledáme nadšené lidi, kteří chtějí dodávat kvalitní řešení

 
Co vám můžeme nabídnout?

  • Příjemné prostředí pro vaši práci
  • Pohodový kolektiv
  • Práci, která rozhodně nebude rutinní, spíše naopak bude výzvou
  • Flexibilní pracovní doba pondělí – pátek; víkendy, státní svátky volno
  • Motivační platové ohodnocení podle dosažených výsledků
  • I běžné věci jakou jsou stravenky, telefon, notebook apod.

 
Těšíme se na člověka, kterého baví výzvy k novým věcem a chce mít možnost realizovat své myšlenky v rozvíjení aplikací, umí dotahovat věci do konce a může se pochlubit svými výsledky.

Pokud si Vás vybereme, stanete se stálým členem našeho týmu, budete mít plnou důvěru.

Jestliže Vás pozice PHP programátora pro intranetové aplikace a řízení skladu láká, zašlete nám svůj životopis, budeme se snažit vám odpovědět v každém případě.

Nástup je možný nejlépe ihned.

V současné době poskytujeme uživatelům informačního systému Cézar servisní a konzultační podporu včetně implementací pro nové zákazníky. Našim úkolem je zajistit, aby uživatelé se systémem uměli pracovat, hledáme to nejlepší work-flow pro jejich způsob práce. Pomáháme jim také s importy dat, s návazností na další aplikace, komunikace, výměny dat apod.

A protože nám této práce stále přibývá, hledáme do našeho kolektivu pohodového kolegu, který se dokáže zaměřit na dobré výsledky, na hledání nejlepšího způsobu práce uživatelů, který se spolu s námi bude trpělivě starat o potřeby uživatelů informačního systému.

Jaké úkoly budou Vaší každodenní činností?

  • Podpora a konzultace s uživateli informačního systému
  • Hledání vhodného řešení pro práci uživatelů
  • Implementace informačního systému
  • Importy a exporty dat, návazné komunikace a výměny dat do jiných modulů
  • Školení uživatelů
  • Předvádění celého systému novým a potencionálním uživatelům
  • Návrhy datového uspořádání v informačním systému

 
Co pro tuto práci potřebujete?

  • Vstřícnost vůči někdy i méně znalým uživatelům
  • Schopnost hledat vhodné řešení, analytické myšlení
  • Radost z navrhnutého funkčního řešení a spokojenosti uživatelů
  • Důslednost, pečlivost a příjemnou komunikaci s lidmi
  • Velkým benefitem bude znalost informačního systému Cézar, případně jiných účetních a obchodních systémů
  • K zákazníkům bude potřebné zajet i osobně, takže řídit auto
  • A především motivaci – hledáme nadšené lidi, kteří chtějí dodávat kvalitní řešení

 
Co vám můžeme nabídnout?

  • Příjemné prostředí pro vaši práci
  • Pohodový kolektiv
  • Práci, která rozhodně nebude rutinní, spíše naopak bude výzvou
  • Flexibillní pracovní doba pondělí – pátek; víkendy, státní svátky volno
  • Motivační platové ohodnocení podle dosažených výsledků
  • I běžné věci jakou jsou stravenky, telefon, notebook apod.

 
Těšíme se na člověka, kterého baví výzvy k novým věcem a chce mít možnost realizovat své myšlenky, umí dotahovat věci do konce a může se pochlubit svými výsledky.

Pokud si Vás vybereme, stanete se stálým členem našeho týmu, budete mít plnou důvěru.

Jestliže Vás pozice konzultanta informačního systému láká, zašlete nám svůj životopis, budeme se snažit vám odpovědět v každém případě.

Nástup je možný nejlépe ihned.

Stále vyvíjíme nové aplikace, nové moduly a řešení, která našim zákazníkům usnadňují práci, pomáhají jim s každodenními úkoly, ať už se jedná o pouhé využívání počítačů a techniky nebo o řízení jejich práce ve skladu, fakturaci i obchodu.

Hledáme do našeho týmu někoho, kdo bude spolu s námi sdílet nadšení z nových technologií, hledání toho nejlepšího řešení, vymýšlení jak může být naše řešení pro uživatele co nejhodnotnější a na svých dosavadních výsledcích to může prokázat.

Jaké úkoly budou Vaší každodenní činností?

  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Komunikace se zákazníky v rámci realizovaných projektů
  • Týmová spolupráce s kolegy pro návrh nejoptimálnějších řešení
  • Budete se starat i o stávající zákazníky

 
Co pro tuto práci potřebujete?

  • Být kamarád s počítači, technikou a internetem
  • Pracujeme s novými trendy, schopnost učit se novým věcem bude velkou výhodou
  • K zákazníkům bude potřebné zajet i osobně, takže řídit auto
  • Důslednost, pečlivost a příjemnou komunikaci s lidmi
  • Radost z dobře odvedené práce a spokojenosti zákazníka
  • A především motivaci – hledáme nadšené lidi, kteří chtějí pracovat jako obchodníci

 
Co vám můžeme nabídnout?

  • Příjemné prostředí pro vaši práci
  • Pohodový kolektiv
  • Práci, která rozhodně nebude rutinní, spíše naopak může být výzvou
  • Flexibilní pracovní doba pondělí – pátek; víkendy, státní svátky volno
  • Motivační platové ohodnocení podle dosažených výsledků
  • I běžné věci jakou jsou stravenky, telefon, notebook apod.

 
Těšíme se na člověka, kterého baví výzvy k novým věcem a chce mít možnost realizovat své myšlenky v obchodu, umí dotahovat věci do konce a může se pochlubit svými výsledky.

Pokud si Vás vybereme, stanete se stálým členem našeho týmu, budete mít plnou důvěru.

Jestliže Vás pozice obchodu v IT láká, zašlete nám svůj životopis, budeme se snažit vám odpovědět v každém případě.

Nástup je možný ihned.

zavaz si kravatu
vypln formular

Jsi ten správný adept? Neváhej a zašli nám životopis!

    Jméno *
    E-mail *
    Telefon *
    Text zprávy
    Životopis *

    Zpět nahoru

    logo

    Je to už hodně let, co jsme s podporou uživatelů začínali a nebylo to úplně jednoduché. Dnes máme za sebou stovky spokojených zákazníků a velké množství programů, se kterými vám dokážeme pomoci najít třeba jenom lepší způsob práce. Počítače mají sloužit vám, spokojeným uživatelům.

     

    Kontaktní informace

    Za Olšávkou 356
    Uherské Hradiště
     
    Telefon: +420 571 111 600 Web: www.absol.cz

    Vzdálená správa

    Pomůžeme Vám i na dálku bez dalších zbytečných řečí.

    WINDOWS
    MAC OS