Seznamte se, já jsem informační systém CÉZAR
Co umíme zajistit??
Sestavte si skladový program CÉZAR podle svých potřeb
Pro jakou činnost je
- Velkoobchodní prodej
- Maloobchodní prodejna
- Import a export zboží
- E-shopový prodej
- Jednodušší výrobní procesy
- Distribuce zboží
Konzultace
Program vám předvedeme a ukážeme, jak jej lze co nejlépe používat ve vaší firmě.
Implementace
Naimportujeme vaše data, nastavíme všechny procesy pro správné fungování a pohodovou práci.
Školení uživatelů
Abyste s programem pracovali na plný výkon, proškolíme vás ve funkcích, které budete potřebovat.
Servisní podpora
Až budete s Cézarem pracovat, jsme tu pro vás, když nebudete vědět, jak dál nebo jak pracovat lépe.
CÉZAR vám nabídne velké množství užitečných funkcí
Odhalte základní funkce systému CÉZAR
Srdcem celého informačního systému CÉZAR je hlavní modul Velkoobchodní sklad. Ten vám umožní realizovat běžné procesy, mezi které patří např. vystavení dokladů pro zákazníky. S tímto modulem můžete hravě evidovat také skladové pohyby jako jsou příjemky či výdejky. Jistě, tyto funkce nabízí více podobných programů. Teď si ale představte, že máte možnost mít 4 základní cenové hladiny pro vaše zákazníky a k nim možnost postavit dalších téměř 30 variací ceníků! Navíc jsou nastavitelné podle sortimentů, cenových skupin a dalších evidencí.
Využijte individuálních ceníků
CÉZAR vám dá ale mnohem více. Má pro vás připraveny individuální ceníky, které můžou být pro každého zákazníka individuálně nastavené. Navíc můžete pro zákazníky připravovat různé slevové akce. Tady vám program pohlídá jejich platnost, ale také abyste neprodávali třeba pod minimální marží. Uvítali by vaši zákazníci, kdyby u vás za odběry sbírali věrnostní body? Není problém. Můžou za ně klidně dostávat i propočítané slevy.
Nabídky, objednávky, rezervace zboží
K této základní skladové evidenci jsou přímo navázané možnosti tvorby nabídek pro vaše zákazníky. Z nabídky můžete jednoduše rovnou stvořit objednávku a zboží rezervovat ve vašem skladu. Abyste zboží dostali do skladu a mohli je následně prodat, jsou tu i vydané objednávky, které budete odesílat vašim dodavatelům. A klidně i s jejich interními kódy, aby se jim to nepletlo. Máte velké množství skladových položek a vybírání co objednat by bylo moc složité? Můžete využít automatickou tvorbu objednávek a dorovnat stavy skladu do optimální zásoby. Již se vám nestane, že by něco scházelo.
Co dalšího může mít CÉZAR?
Informační systém CÉZAR lze pohodlně rozšířit o spoustu dalších doplňkových modulů. Ty vám umožní například komunikaci s e-shopem, odesílání všech vytvořených dokumentů přímo z programu. Nachystat si k tomu můžete předdefinované šablony, které si samy doplní částku či datum splatnosti, aby zákazník viděl ihned v mailu, o jaký doklad se jedná. V příloze pak najde doklad v zabezpečeném PDF formátu k vytisknutí. Nebo vás zajímá spíše možnost využití čárových kódů? Vše lze zakomponovat do skladové evidence a používat k běžné práci.
Vybrané moduly systému CÉZAR
- Velkoobchodní sklad
- Objednávky přijaté
- Objednávky vydané
- Komunikační manager
- EDI komunikace
- Evidence a výkazy obalů
- Výkazy pro INTRASTAT
- Výkazy k povinnému značení lihu
- Obsluha zákaznického displeje a pokladní zásuvky
- Homebanking a internetbanking
- Mzdy a personalistika
- Evidence majetku
- Komunikační manager
- Tisk čárových kódů na etikety, doklady a sestavy
- Email manager
- SMS manager a SMS automat
Komentáře jsou uzavřeny