Jak se s námi nejrychleji spojit: 571 111 600  |  podpora@absol.cz

Cézar – skladový informační systém

Přehledné vedení skladové evidence, objednávek, zakázek, obchodních případů

cezar na notebooku

Seznamte se, já jsem informační systém CÉZAR

CÉZAR – to je ekonomický informační systém vynikající svou přehledností, který je určen pro společnosti zabývající se velkoobchodním prodejem, maloobchodem, výrobou či exportem a importem zboží. S lehkostí jej lze využít také ve firmě zabývající se službami. Jeho jednoduché a intuitivní ovládání oceníte jistě i vy. Nevěříte? Tak se pojďte podívat, co všechno CÉZAR zvládne, možná budete překvapeni.

Co umíme zajistit??

Jako zkušení profesionálové vám můžeme nabídnout jeho perfektní nasazení do vašeho pracovního procesu, zaškolení uživatelů i následnou servisní podporu. S informačním systémem CÉZAR pomáháme uživatelům již více než 20 let. Za tuto dlouhou dobu jsme získali velké množství zkušeností s jeho nasazením v nejrůznějších firmách i oborech.

Sestavte si skladový program CÉZAR podle svých potřeb

Informační systém CÉZAR je přizpůsobitelný každé firmě. Vaši licenci nastavíme tak, abyste nekupovali zbytečně moduly, které nepotřebujete, ale také, aby vám ve vaší práci nic nescházelo. Setkáváme se u uživatelů se stavem, kdy informační systém CÉZAR nabízí některou funkčnost, ale uživatelé o ní neví a pak ji nevyužívají. A to je velká škoda, nemyslíte? Rádi vám s výběrem potřebných MODULŮ poradíme.

Pro jakou činnost je

CÉZAR vhodný
    • Velkoobchodní prodej
    • Maloobchodní prodejna
    • Import a export zboží
    • E-shopový prodej
    • Jednodušší výrobní procesy
    • Distribuce zboží

Konzultace

Program vám předvedeme a ukážeme, jak jej lze co nejlépe používat ve vaší firmě.

Implementace

Naimportujeme vaše data, nastavíme všechny procesy pro správné fungování a pohodovou práci.

Školení uživatelů

Abyste s programem pracovali na plný výkon, proškolíme vás ve funkcích, které budete potřebovat.

Servisní podpora

Až budete s Cézarem pracovat, jsme tu pro vás, když nebudete vědět, jak dál nebo jak pracovat lépe.

CÉZAR vám nabídne velké množství užitečných funkcí

Odhalte základní funkce systému CÉZAR

Srdcem celého informačního systému CÉZAR je hlavní modul Velkoobchodní sklad. Ten vám umožní realizovat běžné procesy, mezi které patří např. vystavení dokladů pro zákazníky. S tímto modulem můžete hravě evidovat také skladové pohyby jako jsou příjemky či výdejky. Jistě, tyto funkce nabízí více podobných programů. Teď si ale představte, že máte možnost mít 4 základní cenové hladiny pro vaše zákazníky a k nim možnost postavit dalších téměř 30 variací ceníků! Navíc jsou nastavitelné podle sortimentů, cenových skupin a dalších evidencí.

Využijte individuálních ceníků

CÉZAR vám dá ale mnohem více. Má pro vás připraveny individuální ceníky, které můžou být pro každého zákazníka individuálně nastavené. Navíc můžete pro zákazníky připravovat různé slevové akce. Tady vám program pohlídá jejich platnost, ale také abyste neprodávali třeba pod minimální marží. Uvítali by vaši zákazníci, kdyby u vás za odběry sbírali věrnostní body? Není problém. Můžou za ně klidně dostávat i propočítané slevy.

Nabídky, objednávky, rezervace zboží

K této základní skladové evidenci jsou přímo navázané možnosti tvorby nabídek pro vaše zákazníky. Z nabídky můžete jednoduše rovnou stvořit objednávku a zboží rezervovat ve vašem skladu. Abyste zboží dostali do skladu a mohli je následně prodat, jsou tu i vydané objednávky, které budete odesílat vašim dodavatelům. A klidně i s jejich interními kódy, aby se jim to nepletlo. Máte velké množství skladových položek a vybírání co objednat by bylo moc složité? Můžete využít automatickou tvorbu objednávek a dorovnat stavy skladu do optimální zásoby. Již se vám nestane, že by něco scházelo.

info panacek

Co dalšího může mít CÉZAR?

Informační systém CÉZAR lze pohodlně rozšířit o spoustu dalších doplňkových modulů. Ty vám umožní například komunikaci s e-shopem, odesílání všech vytvořených dokumentů přímo z programu. Nachystat si k tomu můžete předdefinované šablony, které si samy doplní částku či datum splatnosti, aby zákazník viděl ihned v mailu, o jaký doklad se jedná. V příloze pak najde doklad v zabezpečeném PDF formátu k vytisknutí. Nebo vás zajímá spíše možnost využití čárových kódů? Vše lze zakomponovat do skladové evidence a používat k běžné práci.

Chcete dostávat tipy a rady emailem?

Pravidelně publikujeme novinky, rady a tipy k efektivnějšímu využití programu Cézar. Pokud s programem pracujete, můžete se touto cestou dozvědět zajímavá vylepšení. Zanechte nám váš e-mail a mějte tak ty nejlepší tipy mezi prvními.





Zpět nahoru

logo

Je to už hodně let, co jsme s podporou uživatelů začínali a nebylo to úplně jednoduché. Dnes máme za sebou stovky spokojených zákazníků a velké množství programů, se kterými vám dokážeme pomoci najít třeba jenom lepší způsob práce. Počítače mají sloužit vám, spokojeným uživatelům.

 

Kontaktní informace

Za Olšávkou 356
Uherské Hradiště
 
Telefon: +420 571 111 600 Web: www.absol.cz

Vzdálená správa

Pomůžeme Vám i na dálku bez dalších zbytečných řečí.

WINDOWS
MAC OS